Tuesday, September 7, 2010

ekspedisi ke puncak bukit broga chapter 2.

so seperti yg dijanjikan ak akn letak sambungan penjelajahan ak ke puncak bukit.. ak wat diari jelah.. senang sket..

kul 7.15 mlm mcm tulah ( x igt la berbuke kol brape)
so ak tgk nasi kerabu x brape lalu sbb ak da mkn nasi ni 3 hari berturut2 trmasuk ritu n plus penat gler nak mati.. kuang3.

start makan.. mmg meriah.. :))
b4 berbuke, wanda .. lagi..


aku da mcm org masuk nasyid kat ats.. hahah
view b4 maghrib.. lawa gler..
view lagi.. nmpk love kat batu? tu nmnye vandalism..
puncak2 yg len.. buleh pnjt lg kalu nak.. ak x larat dah..


last pic .. ak ngan wanda.. nmpk ak agkt botol air? maksudnye ak dahage giler.. nasi kerabu plak gler biruu...

kul 8 - 9 mlm -- solat maghrib plus dgr ceramah dr datuk khalid (yg nek gng everest tu.. mmg best thumsb up!)

kul 9-- da panik sket sbb awan mcm mnnjkkan nak ujan.. solat isyak n terawikh trs..

kul 10 -- nak siap2 nak blk nih.. x jd plak sbb awan da lari.. zoom~~

kul 10 lbh -- activity ice breaking..

kul 11 -- dorang nek g puncak.. ak x lrt.. hihi

kul 1 -- mkn bbq

kul 2 --bergegas trn.. ni part plg best dlm xpdc ni.. ak trn ngan kaki ak menggigil ntah x tau np.. mgkn sbb x bese nek bukit.. pastu da nak smpi bwh, ujan tahap lebat gler.. kteorg kbshn.. bygkan kul 2 pg tu... nek bas uitm ngan keadaan basah2 tu.. smpi kat uitm trs blah nek motor ke rmh.. huuu .. esok kaki ak krem + mkn ubt penahan sakit yg c malek (clasmate ak) bg.. plus ak urut sndr kaki ak gune minyak panas selame 2 ari baru ok.. thanks to hanim (hosmate) ak, sbb bg sket minyak urut.. kuikui..

wlpn sakit2 sume, ak stil rs best g xpdc ni.. insyaallah kalu ad lg xpdc mcm ni,, ak nak itot! :)

3 COMMENTS:

Long Haffiz Long Hassan said...[Reply to comment]

orang dah nak raya nie
sempat lagi dia gie jejalan yerk..hehe

kisah London hanya di http://coretanperantau.blogspot.com

phatien88 said...[Reply to comment]

haha.. ni time pose ritu.. kihkih best nek ats.. terasa lbh menghargai pose pastu..

deAnza-wAnda said...[Reply to comment]

waaa tin ko cemburu la tuu gmbar ak byak... kwang3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...