kunyet ku sayang..

salam malam..

mis twit tadi baru je tengok citer "mistik dua alam" .. memang x logik.. sebab hantu dia bunuh orang.. boleh ke? hehe bulu rome meremang gaklah kan. hihi

so untuk post kali ni aku nak tunjukkan gambar terbaru kucing kesayangan.. sebelum ni post2 pasal dia semua letak gambar dia time dia masih kecil.. so nak letaklah gambar terbaru..

sebab ape suke letak gambar kucing sekor ni? sebab aku memang sangat sayangkan budak oren ni..hihi dah macam adik dah..


tadaa!! nilah gambarnye.. stil ngan perangainye yang suke baring ala2 biawak komodo gitu.. harhar dia suke baring gini sebab dia panas.. huu sekarang dia berade di luar rumah menjadi pengawal sukarela n tanpe gaji.. melihat kalau2 ade kucing len yang berani berlegar-legar di luar rumah aku nih.. gangster!

umo dia dah 1 tahun 3-4 bulan macam tulah.. aku pun x ingat.. semakin tua, semakin degil..

p/s: kalu anda ade kucing, biarkan dia jadi kucing yang penakut.. senang.. x payah keluar, n xdelah riso.. hmmpphh..

Comments

Popular posts from this blog

MBA UiTM. Mahu Join?

MyBrain 15 MyMaster : Surat Tawaran, Yuran, Pembayaran Balik

Gong Xi Fa Cai to my best fwen!~