ilusi or realiti..

salam pagi..

pagi ni mis tunggu penuh pengharapan terhadap sesuatu. nak tau ape? KUNYET. tulah makhluk yang saye tunggu dari semalam.


tau kunyet tu ap? kunyet tu adalah kucing belaan saye yang saye sayang. dia hilang dari pagi semalam dan membuatkan hati sekeluarga saya sedih dan hancur lebor. (sounds bombastic.. haha)

x pernah pulak kunyet buat hal macam ni sebelum ni. saye punyelah risau dari pagi semalam sampailah sekarang.

tapi satu peristiwa dah berlaku semalam. selepas saye bit crying semalam x jumpe dia, saye pun baring lah sekejap. hati ni rase kucing sekor ni tidak mati atau tidak hilang, lantas membuatkan saye tidak boleh menerima yang dia sudahpun hilang. mood saye memang down giler.

time saye tengah baring, saye terdengar suara si kunyet dari luar rumah. suaranya yang garau memanggil saya. saya ketika itu seakan tidak percaya ape yang saye dengar. tetibe sore itu tiada.

oh, mungkin perasaan saye sahaja. hmmphh.. tetibe sore dia terdengar kembali. saya terus berlari ke dapaur untuk keluar. tapi pagar dikunci. alah... leceh la macam ni..

saye ketika itu tidak memakai cermin mata, so tidak berape nampak. kelihatannya ada sesuatu berwarna oren sedang datang ke arah saye. saye terus memanggil dia. dia menyahut.

tetibe dia berlari ke arah lain. saye jadi panik!! dan terus mengambil kunci untuk membuka pagar. tapi dia sudah tiada..

adekah bende ni ilusi atau realiti? saye pon x mengerti..

p/s: kunyet balikle!

Comments

Popular posts from this blog

MBA UiTM. Mahu Join?

MyBrain 15 MyMaster : Surat Tawaran, Yuran, Pembayaran Balik

Gong Xi Fa Cai to my best fwen!~