Saya Blogger JOHOR

salam malam..

mis nak join segmen dari BPM. segmen orang negeri. hehe saye mempresentkan diri saye sebagai blogger johor walaupun saye lahir di perak, tapi saye dah tinggal lame kat sini lebih kurang 12 tahun. hehe

bagi sesape nak join, KLIK SINI.

saye nak menjawab segmen ni nyer soklan:

name glamer: of cos le mis twit. twit twit.. haha
status: single lagi.. hihi tidak mempunyai anak, tapi anak kucing ade.
cara hubungi :
daerah: mersing
tempat tinggal: kg. sri pantai, tanye orang kampung, memang dorang x kenal saye. saye terperap kat rumah blogging. hehe
apa yang menarik di tempat saye: oh.. banyak. dulu pernah masuk tv yang pasal mendulang emas tu, kat sini pun banyak pulau untuk percutian., jeti pon ade nak gi pulau, tempat nye lawa sebab dikelilingi oleh pantai.. mehle datang..

ni tengah mendulang emas di kampung saye.. hehe

ikan banyak fresh kat sini

ni air papan. lawa kan?

jeti di mersing.

datang je mersing, korang akan nampak ni..

p/s: jangan lupe kontek saye kalau datang mersing.. hihi

Comments

suffian said…
wah bestnya kampung awk ni.. ada emas plk tu.. lepas ni nk tinggalkat sana lah.. boleh le tiap2 hr mendulang emas.. pakcik kayooooooo... muahahaha..
mie said…
air papan?
apakah??
mis twit said…
@suffian -- mmg kayo.. sokojap ajo.. haha

@mie - pantai air papan.. lupe nak tulis,,
dilah_buzz90 said…
ai..org mersing..gak =p

Popular posts from this blog

MBA UiTM. Mahu Join?

MyBrain 15 MyMaster : Surat Tawaran, Yuran, Pembayaran Balik

Gong Xi Fa Cai to my best fwen!~