saya ditag oleh mardhiah...

by - December 21, 2010

salam malam..


malam ni saye nak jawab satu tag dari siti mardhiah.. thanks for tag.. :)

ok, tag ni nama dia -- jom berkenalan.. hihi

meh saye jawab,

apakah status anda?
status -- no komen. saye ni pemalu orangnye.. kihkih

ceritakan tentang diri anda.
ok, name fatin. name blogger -- twit. hehe suke kan muzik. stil study. very simple person.

ceritakan tentang blog anda.
its about me, wat i like, sometimes isu semase, love making frenship with other blogger. :)

apakah pandangan anda pada dunia blog?
very luas. satu dunia yang lain bagi saye. tempat yang boleh buat ramai kawan. :)

nasihat anda pada rakan - rakan yang baru nak buat blog.
dun ever give up. just be urself.

nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda.
~ twit twit~

sampai bilakah anda menulis blog dan impian anda dalam dunia blog.
sampai bila-- sampai mata ni dah tak nampak n jari ni x larat dah nak tekan kekunci. impian -- just nak ramai kawan je.. not more than dat. im just be myself.

p/s: saya tak tau nak tag sape. sape nak jawab, meh lah.

You May Also Like

3 comments