update diet 3 days!

salam pagi..

alhamdulillah mis twit sudah pun berjaya menghabiskan diet 3 hari. postnya KLIK SINI. agak susah jugak diet ni sebab nak beli bahan-bahan tu. lagi satu, kalau malam, memang lapar giler. disarankan supaya tidur cepat.


untuk sihat, ikut sahaja piramid makanan

ok, nak tahu ape resultnye:

1. turun 3 kilo aje.. hihi mungkin salah sikit dia nyer portion.
2. nampaklah turun sikit.
3. menjadi pemangkin untuk saya terus berdiet.
4. lapar tapi tidak lemah.
5. badan terasa lebih sihat dan bertenaga.

ok, lepas ni, saya nak diet terus. xde makan suke ati dah. saya gak akan rest 4-5 hari sebelum memulakan balik diet ni.

p/s: berbaloi gak ikut diet ni.. hihi

Comments

nanie said…
betul ek?
NARDtheNERD said…
wow.

i nak try jugak lah.
:))
mis twit said…
btol. tapi tensen sket la.. haha
nora said…
wow, berjaya ek, hebat hebat
wow hebat 3 hari 3 kg turun??hebat tue!!

p/s; seminggu cik tom tak online..skang sesi balas jejak entry+komen :)
Anonymous said…
Benar-benar seperti desain grafis dan navigasi dari situs, mudah di mata dan konten yang baik. situs lain hanya terlalu meluap dengan menambahkan
mis twit said…
nora and cik tom - yup2! meh try. kawan - kawan saye yang len cakap saye da kurus sket.. haha
mis twit said…
anonymous - really appreciate that compliment. i love my blog looks really tidy. hihi
anisah_klia95 said…
hai3... tgh2 ber-blogwalking,,,tersinggah-lah saye at blog awk nih...pastuw,, tringin nk f0llow,,, f0llo me back kayh..heheh...
btw,i like dis post...ngeheheh...

take-me-somewhere-happy.blogspot.com
=)
mis twit said…
@anisah - hehe thanks folo! wil folo u back!

Popular posts from this blog

MBA UiTM. Mahu Join?

MyBrain 15 MyMaster : Surat Tawaran, Yuran, Pembayaran Balik

Gong Xi Fa Cai to my best fwen!~