Thursday, December 2, 2010

update diet 3 days!

salam pagi..

alhamdulillah mis twit sudah pun berjaya menghabiskan diet 3 hari. postnya KLIK SINI. agak susah jugak diet ni sebab nak beli bahan-bahan tu. lagi satu, kalau malam, memang lapar giler. disarankan supaya tidur cepat.


untuk sihat, ikut sahaja piramid makanan

ok, nak tahu ape resultnye:

1. turun 3 kilo aje.. hihi mungkin salah sikit dia nyer portion.
2. nampaklah turun sikit.
3. menjadi pemangkin untuk saya terus berdiet.
4. lapar tapi tidak lemah.
5. badan terasa lebih sihat dan bertenaga.

ok, lepas ni, saya nak diet terus. xde makan suke ati dah. saya gak akan rest 4-5 hari sebelum memulakan balik diet ni.

p/s: berbaloi gak ikut diet ni.. hihi

10 COMMENTS:

nanie said...[Reply to comment]

betul ek?

NARDtheNERD said...[Reply to comment]

wow.

i nak try jugak lah.
:))

mis twit said...[Reply to comment]

btol. tapi tensen sket la.. haha

nora said...[Reply to comment]

wow, berjaya ek, hebat hebat

Tomato Gurl's Life said...[Reply to comment]

wow hebat 3 hari 3 kg turun??hebat tue!!

p/s; seminggu cik tom tak online..skang sesi balas jejak entry+komen :)

Anonymous said...[Reply to comment]

Benar-benar seperti desain grafis dan navigasi dari situs, mudah di mata dan konten yang baik. situs lain hanya terlalu meluap dengan menambahkan

mis twit said...[Reply to comment]

nora and cik tom - yup2! meh try. kawan - kawan saye yang len cakap saye da kurus sket.. haha

mis twit said...[Reply to comment]

anonymous - really appreciate that compliment. i love my blog looks really tidy. hihi

anisah_klia95 said...[Reply to comment]

hai3... tgh2 ber-blogwalking,,,tersinggah-lah saye at blog awk nih...pastuw,, tringin nk f0llow,,, f0llo me back kayh..heheh...
btw,i like dis post...ngeheheh...

take-me-somewhere-happy.blogspot.com
=)

mis twit said...[Reply to comment]

@anisah - hehe thanks folo! wil folo u back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...