Sunday, January 23, 2011

Personality Berdasarkan Kek

salam pagi..

bosannye wat esemen nih.. huhu banyak pulak la kan.. so macam biase, sudah bosan, saye pun memulakan misi menulis blog.. okeh, kali ni mis nak wat satu ujian personaliti berdasarkan kek pilhan anda..

anda diberi pilihan untuk memilih kek - kek di bawah, pilih satu saje, pastu baru tengok personaliti anda ye.. jangan tengok dulu personalitinye, pilih kek dahulu..

1. Kek Lobak


2. Kek Keju Strawberi


3. Ais Krim Kek


4. Kek Coklat


5. Pai Lemon


6. Kek Vanila dan Coklat Ising


7. Brownies


8. Kek Span / Angel Food


ok, dah pilih?? hihi.. sedap kan??? ni keputusannye:

- Angel Food / Kek Span

orangnye sweet, penyanyang dan manje. sedikit nakal. kadang - kadang kamu memerlukan ais krim di penghujung hari. kamu dianggap sedikit keanak - anakan dan kurang matang oleh sesetengah orang.

- Brownies

kamu sukekan pengembaraan, suke idea - idea baru dan sentiasa menjadi penyelamat keadaan. kire super hero la ni.. kelakar dan setia orangnye.

- Lemon Pai

pembahas yang bagus, seksi, sangat teliti dan guru yang berkesan. suke menjadi diva kadang - kadang tetapi kamu masih mempunyai ramai kawan.

- Kek vanila dan Ising Coklat

ceria, giler - giler, kelakar. kurang motivasi, dan kurang mendapat perhatian. orang sekitar suke bersama kamu, tetapi mereka takut membuatkan kamu marah. sangat setia dalam berkawan.

- Kek Keju Strawberi

romantik, penyanyang orangnye. suke mengambil berat tentang orang lain. kamu juga kadang - kadang boleh jadi sangat pemarah dan annoying.

- Kek Coklat

seksi, dan bersedia untuk memberi dan diberi. sangat kreatif, suke mengembara, mempunyai cita2 yang tinggi, dan sentiasa bersemangat. luar nampak dingin tapi sebenarnye sangat panas di dalam. suke ketawa.

- Ais Krim kek

kamu suka bersukan, tetapi kamu lebih suke menonton perlawanan daripada menyertainya. sedikit materialistik, pentingkan diri sendiri dan tidak suka diarah.

- Kek Lobak

sangat ceria, suke ketawa, orang suke mendampingi anda kerana keceriaan kamu dan mempunyai ramai kawan yang setia. hatinya lembut dan kadang - kadang kamu sedikit aneh.

p/s: x semestinye informasi di atas ni betul.. sedapnye kek.. lapo dah ni.. saye suke kek coklat.. yummy (^_^)

0 COMMENTS:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...