Monday, February 7, 2011

Pokok Keputusan yang Sangat Pening..

salam malam.. lagi 6 minit je lagi nak ke pukol 12..

kepala mis sangat sakit sekarang.. mungkin sebab tidur petang.. kihkih hampeh tol attitude kan..

okeh,, pokok keputusan ape nih???

pernah dengar decision tree? haha bende alah ni salah satu dari esemen. sangat keliru nak wat macam mane..ia digunakan dalam sesebuah organisasi untuk membuat pilihan yang lebih bagus atau profitable jikalau situasti memungkinkan organisasi itu memilih salah satu dari beberapa pilihan yang ade.. paham??

pokok keputusan ni jugak boleh digunakan dalam individu.. nak tengok pokok keputusan saya?

aiseh, sori kalau x paham.. haha men sketch je.. ingat diri sendiri punye pon dah pening , ni lagi nak wat keputusan untuk company.. ye x?

p/s: buatlah keputusan dengan bijak! kihkih

0 COMMENTS:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...