Tuesday, October 25, 2011

Sick Je..

salam pagi bloggers,

dah lame x update blog. so nak update sesaje je rini plus nak cerite sket.

so sekarang ni dek kije esemen yg belambak, asek jatuh sakit je. jap lg nak gi klinik. da seminggu asek batuk dan muntah2 je ni.

dugaan sem ni agak banyak, hilang dompetla, x dapat register subjekla, kene marah ngan lecturer la, kene handle nak gi bandung, indon laa.. macam2. tapi ape2 pun, tuhan tu ada, mintak je kat dia.

so insyaallah minggu ni nak gi singapore bercuti. amek mood sket hidop. memang xde mood langsung. sem lepas ada jugaklah pemangkin untuk masuk kelas (ehem ehem) tapi sem ni sudah xde selepas berperang ngan diri sendiri.

p/s: saye kene sihat sebab mak saye sakit. kene jage dia plak pasni..
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 COMMENTS:

iza said...[Reply to comment]

Assalam...
kunjungan hari minggu...moga cepat sembuh..

mis twit said...[Reply to comment]

thanks iza. da sembuh pon :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...