Salam Ramadhan~~ Bersihkan hati, Kurangkan Dosa

Salam petang dan salam ramadhan untuk semua..


Alhamdulillah, doa mis nak ke ramadhan kali ini diperkenankan oleh Allah s.w.t, memandangkan rasa kurang amalan puasa tahun lepas. rasa macam takut tak dapat peluang lagi tahun ini kan..

dan ramadhan kali ni insyaallah marilah kita sama2 beramal takut tak dapat berjumpa lagi tahun depan. harapnye tak terlambat lagi lah mis nak ucapkan ..

Selamat Menyambut Ramadhan 2012. Maaf  Zahir dan Batin. 
Bersihkan Hati, Kurangkan Dosa 

p/s: ingat raye je boleh mintak maaf? hehe

Comments

Popular posts from this blog

MBA UiTM. Mahu Join?

MyBrain 15 MyMaster : Surat Tawaran, Yuran, Pembayaran Balik

Gong Xi Fa Cai to my best fwen!~