update diet 3 days!

by - December 02, 2010

salam pagi..

alhamdulillah mis twit sudah pun berjaya menghabiskan diet 3 hari. postnya KLIK SINI. agak susah jugak diet ni sebab nak beli bahan-bahan tu. lagi satu, kalau malam, memang lapar giler. disarankan supaya tidur cepat.


untuk sihat, ikut sahaja piramid makanan

ok, nak tahu ape resultnye:

1. turun 3 kilo aje.. hihi mungkin salah sikit dia nyer portion.
2. nampaklah turun sikit.
3. menjadi pemangkin untuk saya terus berdiet.
4. lapar tapi tidak lemah.
5. badan terasa lebih sihat dan bertenaga.

ok, lepas ni, saya nak diet terus. xde makan suke ati dah. saya gak akan rest 4-5 hari sebelum memulakan balik diet ni.

p/s: berbaloi gak ikut diet ni.. hihi

You May Also Like

10 comments